16 Mart 2011 Çarşamba

Gündem: Twitter ne için kullanılıyor?


İnsanlar Twitterı ne için kullanıyor? Ve siz ne için kullanıyorsunuz?


thelondonergirl @OzanKibritci Twitter cyber sosyalleşmenin doruğa ulaştığı bir yer. İnsanlar burda daha farklı bence. Salak salak muhabbet edilmiyor. 

  
Pandoranama @OzanKibritci bir yandan cok ciddiye aliyorum bir yandansa peh diyorum ama seviyorum dusunduklerimi insanlarla paylasmayi :)
SinanYasir @OzanKibritci ünlüler için özellikle reklam ...
  


ack____ @OzanKibritci twitter: ifade özgürlüğü

asena__ @OzanKibritci ben söyliim ünlüler ego tatmini için (bkz.bilmem kaç bin followers 15-20 following)


acininacemisi @OzanKibritci insanların ünlü olma çabası, filozofmuş gibi davranmaları,vakit öldürme ve her anını şipşak yazma


sellcet Twitter insanlar için bir günlük;yaratıcılığını arttıran,asosyalleştirmeyen tek sosyal paylaşım sitesi @OzanKibritci


ayar_adam @OzanKibritci "insanlar her şeyi yazabileceği bi yer zannediyorlar" uzay boşluğumu burası???
  
aycankalayc @OzanKibritci benim gibi televizyon izlemeyen biri için güncel konuları keyifle takip etmenin bir yolu twitter
  
gokalpaysenur @OzanKibritci insanların düşüncelerini kendilerini ifade ettikleri tek özgür oldukları işte kendim olduğum için burdayım dedikleri tek yer.
  
elifgrl 
  
@OzanKibritci net ortamında ünlü olmak dikkat çekmek isteyenler seslerini bu şekilde duyurmak istedikleri için twitter onlar için bir fırsat


DaRb3s  
  
@OzanKibritci Daha elit bi' sınıfta gibi hıssedıyorum kendimi burda. Fbu dondurup geldim hatta. Düzgün Türkçe şart :)


Simgetion 
  
@OzanKibritci O followingler de ünlü hatır için bence, onlarn tweetlerini okurken zevk aldıklarını sanmıyorm


geyiktebihayvan 
  
@OzanKibritci valla ben hatun yapmak için geldim ne yalan söliim şu ana kadar da iki leş bi yaralı bizim jargona göre tabi bu rakamlar..


deryasntrk 
  
@OzanKibritci açıkcası ben tamamen gündeme hakim olabiliyorum böylece..



sunasun9 @OzanKibritci çok arkadaş arayışı içinde diilim.olması güzel bişi ama.hem insanların fikirlerini öğrenmek/tartışmak guzel.


nilgunserbest 
  
@OzanKibritci derdime derman,rahat rahat karalayabildiğim ve F.book'ta yazdıklarımın anlaşılmadığı,ama burada anlaşıldığı dürüst 1 yer

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder